W dniu 18 stycznia 2021 r. w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie za pośrednictwem platformy Microsoft Teams odbyło się spotkanie Komitetu Sterującego Projektu. Spotkanie prowadził prof. dr hab. inż. Tomasz Okruszko – Prorektor. ds. Nauki, Przewodniczący Komitetu Sterującego. Uczestnicy spotkania tj.: prof. dr hab. Michał Jerzy Zasada – Rektor SGGW, prof. dr hab. Kazimierz Tomala – Prorektor ds. Rozwoju, prof. dr hab. Jarosław Gołębiewski – Prorektor ds. Dydaktyki, dr hab. Marta Mendel – Prorektor ds. Współpracy Międzynarodowej, dr inż. Władysław W. Skarżyński -Kanclerz SGGW, mgr inż. Rafał Bednarczyk – Kierownik Projektu, a także koordynatorzy poszczególnych modułów oraz koordynatorzy merytoryczni w Biurze Nauki i Projektów Krajowych dyskutowali na temat obecnego stanu realizacji projektu i podejmowanych bieżących działaniach w poszczególnych Modułach.
Kierownik Projektu zaprezentował stopień realizacji wskaźników produktu i rezultatu, poinformował Uczestników o problemach i trudnościach, wynikających szczególnie z sytuacji epidemicznej, przedstawiał również wyniki przeprowadzonego w ubiegłym roku działania audytowego.
Aktualne działania merytoryczne
Moduł 1 – Trwają obrony studentów
(na 3 z 9 realizowanych kierunków studiów)
Moduł 2 – Trwa proces wyboru wykonawców szkoleń
dla 1040 studentów
Moduł 3 – Zakończyła się III edycja staży w której udział wzięło
124 studentów ze 166 planowanych
Moduł 6 – 5 systemów IT budowanych w ramach projektu jest
w trakcie procedury PZP
Dyskusja dotyczyła kontynuowania wizyt profesorów z zagranicy, udziału pracowników administracji w realizacji projektu, kosztów projektu oraz budowanych w ramach projektu jedenastu systemów informatycznych, mających na celu wsparcie funkcjonowania i zarządzania Uczelnią.
Comments are closed.