Szkolenie pozwoli na uzyskanie średniozaawansowanych umiejętności obsługi oprogramowania QGIS (przetwarzanie danych pozwalające na kompleksową pracę z danymi przestrzennymi). Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności dotyczące: korzystania z zaawansowanych funkcji geoprocesingu, tworzenia zapytań przestrzennych, posługiwania się zapytaniami do baz danych za pomocą języka SQL, importowania zewnętrznych danych, pracy z tabelą atrybutów, tworzenia kartodiagramów i kartogramów, wykorzystania wtyczek do QGIS w przetwarzaniu danych, przygotowania i przetwarzania rastrów, analiz przestrzennych danych statystycznych czy różnych metod wizualizacji danych.
Grupa docelowa:
Zapraszamy studentów stacjonarnych i niestacjonarnych Wydziału Leśnego czterech ostatnich semestrów studiów pierwszego i drugiego stopnia na kierunkach Leśnictwo i Gospodarka Przestrzenna.
Czas trwania i miejsce szkolenia:
Szkolenie obejmuje 3 dni szkoleniowe, 24 godziny dydaktyczne za pośrednictwem komunikatora Google Meet. Harmonogram zajęć zostanie podany bezpośrednio po zakończeniu procesu rekrutacji i podpisaniu umów uczestnictwa.
Koordynatorem szkolenia jest
dr hab. Karol Bronisz
Wydział Leśny/ Instytut Nauk Leśnych
Nowoursynowska 159, bud. 34, pok. 7
02-776 Warszawa
tel. +48 22 593 80 81
mail: karol_bronisz@sggw.edu.pl
Szkolenie realizowane jest w ramach Projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 aby w nim wziąć udział należy dopełnić niezbędnych formalności tj.:
- zapoznać się z regulaminem naboru na szkolenia, w celu ustalenia, czy spełnia się kryteria dostępu;
 - pobrać i wypełnić „Formularz danych osobowych” (załącznik 1);
 - pobrać i wypełnić „Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji postanowień regulaminu naboru” (załącznik 2);
 - pobrać i wypełnić „Oświadczenie uczestnika projektu POWER” (załącznik 3);
 - zapoznać się z zapisami „umowy udziału w projekcie” pobrać i wypełnić dokument w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach BEZ WPISYWANIA DAT(załącznik 4)
 - pobrać, wpisać tylko imię i nazwisko i podpisać Załącznik nr 5 Informacja po 4 tygodniach i 3 miesiącach
 - pobrać, wpisać tylko imię i nazwisko i podpisać Załącznik nr 6 Informacja absolwenta po 6 miesiącach
 - dokumenty wydrukować, podpisać i przesłać skan na adres: karol_bronisz@sggw.edu.plz kopią na adres agnieszka_bronisz@sggw.edu.pl następnie dostarczyć do koordynatora szkolenia drogą pocztową lub osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem lub do Dziekanatu Wydziału Leśnego pok. 7.
 
Wydrukowane dokumenty muszą zawierać logotypy oraz stopki, które są zawarte w dokumentach do pobrania. Brak ww. elementów będzie skutkowało nieprzyjęciem dokumentów. NIE WPISUJEMY DAT W UMOWIE.
Pytania w sprawie szczegółów należy kierować telefonicznie lub mailowo do Koordynatora dr. hab. Karola Bronisza
tel. +48 22 593 80 81
mail: karol_bronisz@sggw.edu.pl  kopia na adres: agnieszka_bronisz@sggw.edu.pl
Termin składania dokumentów: 08.05.2022 r. (data otrzymania oryginałów dokumentów, dokumenty składamy do Dziekanatu Wydziału Leśnego, pok. 7)
Na podstawie złożonych dokumentów (wraz z załącznikami, które są potrzebne dla dokumentowania dodatkowych aktywności lub niepełnosprawności) zostanie przygotowana lista rankingowa osób zakwalifikowanych na szkolenia.
Dokumenty do pobrania:
- Regulamin naboru na szkolenie
 - Formularz danych osobowych (zał. 1)
 - Oświadczenie uczestnika projektu POWER (zał. 2)
 - Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji postanowień regulaminu naboru (zał.3)
 - Umowa udziału w projekcie (zał.4 – umowę wypełniamy w dwóch egzemplarzach)
 - Załącznik nr 5 Informacja po 4 tygodniach i 3 miesiącach
 - Załącznik nr 6 Informacja absolwenta po 6 miesiącach
 
Uwagi / dodatkowe istotne informacje np.:
Pierwszeństwo mają studenci, którzy nie uczestniczyli w projekcie POWER 1.
Informacja w związku z art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679)

Comments are closed.