Szkolenie pozwoli zdobycie wiedzy, kompetencji i umiejętność z zakresu tworzenia raportu oddziaływania na środowisko jako dokumentu procedury oceny wpływu przedsięwzięć na środowisko (OOŚ) w procesie przygotowania inwestycji.
Grupa docelowa:
Zapraszamy studentki i studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych Wydziału Leśnego, pierwszego i drugiego stopnia na kierunkach: Leśnictwo i Gospodarka Przestrzenna.
Pierwszeństwo mają studentki/studentci, którzy nie uczestniczyli w projekcie POWER 1 „Sukces z natury” (szkoleniach m.in. ArcGis i QGIS lub stażach) (udział w projekcie POWER 2 lub POWER 3 nie wyklucza udziału w szkoleniu).
Czas trwania i miejsce szkolenia:
Szkolenie w formie warsztatów obejmuje, 45 godzin dydaktycznych prowadzonych za pośrednictwem MS Teams lub w zależności od potrzeb Uczestniczek i Uczestników w siedzibie Wydziału Leśnego. W okresie listopad 2022 – styczeń 2023. W uzasadnionym przypadku np. siła wyższa, pandemia, Uczelnia zastrzega możliwość zmiany harmonogramu. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie podany przez prowadzącego oraz na stronie projektu bezpośrednio po zakończeniu procesu rekrutacji i podpisaniu umów uczestnictwa.
Koordynatorem szkolenia jest
dr hab. Karol Bronisz
Wydział Leśny/ Instytut Nauk Leśnych
Nowoursynowska 159, bud. 34, pok. 7
02-776 Warszawa
tel. +48 22 593 80 81
mail: karol_bronisz@sggw.edu.pl
Szkolenie realizowane jest w ramach Projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 aby w nim wziąć udział należy dopełnić niezbędnych formalności tj.:
- zapoznać się z regulaminem naboru na szkolenia, w celu ustalenia, czy spełnia się kryteria dostępu;
- pobrać i wypełnić „Formularz danych osobowych” (załącznik 1);
- pobrać i wypełnić „Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji postanowień regulaminu naboru” (załącznik 2);
- pobrać i wypełnić „Oświadczenie uczestnika projektu POWER” (załącznik 3);
- zapoznać się z zapisami „umowy udziału w projekcie” pobrać i wypełnić dokument w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach BEZ WPISYWANIA DAT(załącznik 4)
- pobrać, wpisać tylko imię i nazwisko i podpisać Załącznik nr 5 Informacja po 4 tygodniach i 3 miesiącach
- pobrać, wpisać tylko imię i nazwisko i podpisać Załącznik nr 6 Informacja absolwenta (bez daty)
- dokumenty wydrukować, podpisać i przesłać skan na adres: karol_bronisz@sggw.edu.plz kopią na adres agnieszka_bronisz@sggw.edu.pl następnie dostarczyć do koordynatora szkolenia drogą pocztową lub osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem lub do Dziekanatu Wydziału Leśnego pok. 7.
Wydrukowane dokumenty muszą zawierać logotypy oraz stopki, które są zawarte w dokumentach do pobrania. Brak ww. elementów będzie skutkowało nieprzyjęciem dokumentów. NIE WPISUJEMY DAT W UMOWIE.
Pytania w sprawie szczegółów należy kierować telefonicznie lub mailowo do
Koordynatora dr. hab. Karola Bronisza
tel. +48 22 593 80 81
mail: karol_bronisz@sggw.edu.pl kopia na adres: agnieszka_bronisz@sggw.edu.pl
Termin składania dokumentów: 3.10-23.10.2022 r. (data otrzymania oryginałów dokumentów, dokumenty składamy do Dziekanatu Wydziału Leśnego, pok. 7)
Na podstawie złożonych dokumentów (wraz z załącznikami, które są potrzebne dla dokumentowania dodatkowych aktywności lub niepełnosprawności) zostanie przygotowana lista rankingowa osób zakwalifikowanych na szkolenia.
Dokumenty do pobrania:
- Regulamin naboru na szkolenie
- Formularz danych osobowych (zał. 1)
- Oświadczenie uczestnika projektu POWER (zał. 2)
- Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji postanowień regulaminu naboru (zał.3)
- Umowa udziału w projekcie (zał.4 – umowę wypełniamy w dwóch egzemplarzach)
- Załącznik nr 5 Informacja po 4 tygodniach i 3 miesiącach
- Załącznik nr 6 Informacja absolwenta
Uwagi / dodatkowe istotne informacje np.:
Pierwszeństwo mają studentki i studenci, którzy nie uczestniczyli w projekcie POWER 1.
Informacja w związku z art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679)
Comments are closed.