„Szkolenie z zakresu Autodesk Advance Steel”
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji i umiejętności studentów Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska SGGW w Warszawie w zakresie obsługi nowoczesnego oprogramowania, wykorzystywanego w procesie komputerowego wspomagania procesu projektowania w budownictwie i inżynierii środowiska. W ramach szkolenia uczestnicy zdobędą kompetencje w zakresie obsługi oprogramowania Autodesk Advance Steel (na poziomie podstawowym i częściowo średniozaawansowanym),
Grupa docelowa:
Zapraszamy studentów i studentki z 4 ostatnich semestrów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I i II stopnia kierunków Inżynieria Środowiska, Budownictwo oraz Inżynieria i Gospodarka Wodna
Czas trwania i miejsce szkolenia:
Zajęcia w wymiarze 40 godzin lekcyjnych odbywać się będą zdalnie w terminie 19.03, 20.03, 02.04, 03.04.2022r. (08:00-16:00).
Koordynatorem szkolenia jest
dr inż. Wiesław Ptach
Katedra Teledetekcji i Badań Środowiska,
Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska
bud. 33 , pok. 132,
e-mail: wiesław_ptach@sggw.edu.pl , tel. : +22 5935 113
Szkolenie realizowane jest w ramach Projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 i aby w nim wziąć udział należy dopełnić niezbędnych formalności tj:
Rekrutacja na zajęcia prowadzona będzie do dnia 14 marca 2022 r. do godz. 24:00.
Pytania w sprawie szczegółów należy kierować mailowo do koordynatora wieslaw_ptach@sggw.edu.pl
Szkolenie realizowane jest ze środków projektu i aby w nim wziąć udział należy dopełnić niezbędnych formalności tj:
- Zapoznać się z regulaminem naboru na szkolenia, w celu ustalenia, czy spełnia się kryteria dostępu;
- pobrać i wypełnić „Formularz danych osobowych” (załącznik 1);
- pobrać i wypełnić „Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji postanowień regulaminu naboru” (załącznik 2);
- pobrać i wypełnić „Oświadczenie uczestnika projektu POWER” (załącznik 3);
- zapoznać się z zapisami „umowy udziału w projekcie”
Dokumenty rekrutacyjne proszę przesłać na adresy e-mail koordynatora wydziałowego (wieslaw_ptach@sggw.edu.pl) oraz do wiadomości koordynatora ds. organizacyjno-administracyjnych (aneta_osuch@sggw.edu.pl).
Lista zakwalifikowanych uczestników szkoleń opracowana zostanie w oparciu o kryteria rekrutacji obejmujące: średnią ocen uzyskanych w ostatnim roku akademickim 0-6 pkt, liczbę aktywności prorozwojowych w ostatnim roku kalendarzowym (szkolenia, kursy, konferencje, konkursy naukowe, koła zainteresowań itp.) – po 0,5 pkt za każde, nie więcej niż 5 pkt, orzeczoną niepełnosprawność tak 2 pkt / nie 0 pkt
Na podstawie złożonych dokumentów (wraz z załącznikami, które są potrzebne dla dokumentowania dodatkowych aktywności lub niepełnosprawności) zostanie przygotowana lista rankingowa osób zakwalifikowanych na szkolenia.
Po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu się na szkolenie proszę o dostarczenie oryginalnych dokumentów rekrutacyjnych do Pani Anety Osuch – koordynatora ds. organizacyjno-administracyjnych celem podpisania umowy szkoleniowej (budynek nr 8 pokój nr 104).
Dokumenty do pobrania:
- Regulamin naboru na szkolenie
- Formularz danych osobowych (zał. 1)
- Oświadczenie uczestnika projektu POWER (zał. 3)
- Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji postanowień regulaminu naboru (zał.2)
- Umowa udziału w projekcie (zał.4)
- Informację po 4 tygodniach i 3 miesiącach
- Informacja absolwenta po 6 miesiącach
Wydrukowane dokumenty muszą zawierać logotypy oraz stopki, które są zawarte w dokumentach do pobrania. Brak ww. elementów będzie skutkowało nieprzyjęciem dokumentów.
Uwagi / dodatkowe istotne informacje np.:
Student może uczestniczyć tylko w jednym szkoleniu realizowanym w ramach projektu POWER 1
Comments are closed.