Home » Aktualności » Autodesk Advance Steel

Autodesk Advance Steel

„Szkolenie z zakresu Autodesk Advance Steel”

Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji i umiejętności studentów Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska SGGW w Warszawie w zakresie obsługi nowoczesnego oprogramowania, wykorzystywanego w procesie komputerowego wspomagania procesu projektowania w budownictwie i inżynierii środowiska. W ramach szkolenia uczestnicy zdobędą kompetencje w zakresie obsługi oprogramowania Autodesk Advance Steel (na poziomie podstawowym i częściowo średniozaawansowanym),

Grupa docelowa:

Zapraszamy studentów i studentki z 4 ostatnich semestrów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I i II stopnia kierunków Inżynieria Środowiska, Budownictwo oraz Inżynieria i Gospodarka Wodna

Czas trwania i miejsce szkolenia:

Zajęcia w wymiarze 40 godzin lekcyjnych odbywać się będą zdalnie w terminie 19.03, 20.03, 02.04, 03.04.2022r. (08:00-16:00).

Koordynatorem szkolenia jest
dr inż. Wiesław Ptach

Katedra Teledetekcji i Badań Środowiska,
Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska
bud. 33 , pok. 132,
e-mail:  wiesław_ptach@sggw.edu.pl , tel. : +22 5935 113

Szkolenie realizowane jest w ramach Projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 i aby w nim wziąć udział należy dopełnić niezbędnych formalności tj:

Rekrutacja na zajęcia prowadzona będzie do dnia 14 marca 2022 r. do godz. 24:00.

Pytania w sprawie szczegółów należy kierować mailowo do koordynatora wieslaw_ptach@sggw.edu.pl

Szkolenie realizowane jest ze środków projektu i aby w nim wziąć udział należy dopełnić niezbędnych formalności tj:

  1.     Zapoznać się z regulaminem naboru na szkolenia, w celu ustalenia, czy spełnia się kryteria dostępu;
  2.     pobrać i wypełnić „Formularz danych osobowych” (załącznik 1);
  3.     pobrać i wypełnić „Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji postanowień regulaminu naboru” (załącznik 2);
  4.     pobrać i wypełnić „Oświadczenie uczestnika projektu POWER” (załącznik 3);
  5.     zapoznać się z zapisami „umowy udziału w projekcie”

Dokumenty rekrutacyjne proszę przesłać na adresy e-mail koordynatora wydziałowego (wieslaw_ptach@sggw.edu.pl) oraz do wiadomości koordynatora ds. organizacyjno-administracyjnych (aneta_osuch@sggw.edu.pl).

Lista zakwalifikowanych uczestników szkoleń opracowana zostanie w oparciu o kryteria rekrutacji obejmujące: średnią ocen uzyskanych w ostatnim roku akademickim 0-6 pkt, liczbę aktywności prorozwojowych w ostatnim roku kalendarzowym (szkolenia, kursy, konferencje, konkursy naukowe, koła zainteresowań itp.) – po 0,5 pkt za każde, nie więcej niż 5 pkt, orzeczoną niepełnosprawność tak 2 pkt / nie 0 pkt

Na podstawie złożonych dokumentów (wraz z załącznikami, które są potrzebne dla dokumentowania dodatkowych aktywności lub niepełnosprawności) zostanie przygotowana lista rankingowa osób zakwalifikowanych na szkolenia.

Po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu się na szkolenie proszę o dostarczenie oryginalnych dokumentów rekrutacyjnych do Pani Anety Osuch – koordynatora ds. organizacyjno-administracyjnych celem podpisania umowy szkoleniowej (budynek nr 8 pokój nr 104).

Dokumenty do pobrania:

  1. Regulamin naboru na szkolenie
  2. Formularz danych osobowych (zał. 1)
  3. Oświadczenie uczestnika projektu POWER (zał. 3)
  4. Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji postanowień regulaminu naboru (zał.2)
  5. Umowa udziału w projekcie (zał.4)
  6. Informację  po 4 tygodniach i 3 miesiącach
  7. Informacja absolwenta po 6 miesiącach

Wydrukowane dokumenty muszą zawierać logotypy oraz stopki, które są zawarte w dokumentach do pobrania. Brak ww. elementów będzie skutkowało nieprzyjęciem dokumentów.

Uwagi / dodatkowe istotne informacje np.:

Student może uczestniczyć tylko w jednym szkoleniu realizowanym w ramach projektu POWER 1

Informacja w związku z art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679)

 

Comments are closed.