Certyfikowane szkolenie z zakresu zaawansowanej obsługi oprogramowania ArcGIS
Szkolenie pozwoli na uzyskanie zaawansowanych umiejętności obsługi oprogramowania ArcGIS (wykonywanie analiz). Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności dotyczące: przygotowania do analiz danych rastrowych i wektorowych, stosowania odpowiednich schematów pracy w procesie analitycznym, modelowania scenariuszy typu „co się stanie, jeśli”, budowania i adaptowania modeli geoprzetwarzania w celu automatyzacji analiz, udostępniania wyniki procesu geoprzetwarzania.
Grupa docelowa:
Zapraszamy studentów stacjonarnych i niestacjonarnych Wydziału Leśnego czterech ostatnich semestrów studiów pierwszego i drugiego stopnia na kierunkach Leśnictwo i Gospodarka Przestrzenna.
Czas trwania i miejsce szkolenia:
Szkolenie obejmuje 3 dni szkoleniowe, 24 godziny dydaktyczne za pośrednictwem platformy ClickMeeting. Harmonogram zajęć zostanie podany bezpośrednio po zakończeniu procesu rekrutacji i podpisaniu umów uczestnictwa.
Koordynatorem szkolenia jest
dr hab. Karol Bronisz
Wydział Leśny/ Instytut Nauk Leśnych
Nowoursynowska 159, bud. 34, pok. 7
02-776 Warszawa
tel. +48 22 593 80 81
mail: karol_bronisz@sggw.edu.pl
Szkolenie realizowane jest w ramach Projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 aby w nim wziąć udział należy dopełnić niezbędnych formalności tj.:
- zapoznać się z regulaminem naboru na szkolenia, w celu ustalenia, czy spełnia się kryteria dostępu;
- pobrać i wypełnić „Formularz danych osobowych” (załącznik 1);
- pobrać i wypełnić „Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji postanowień regulaminu naboru” (załącznik 2);
- pobrać i wypełnić „Oświadczenie uczestnika projektu POWER” (załącznik 3);
- zapoznać się z zapisami „umowy udziału w projekcie” pobrać i wypełnić dokument w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach BEZ WPISYWANIA DAT(załącznik 4)
- pobrać, wpisać tylko imię i nazwisko i podpisać Załącznik nr 5 Informacja po 4 tygodniach i 3 miesiącach
- pobrać, wpisać tylko imię i nazwisko i podpisać Załącznik nr 6 Informacja absolwenta po 6 miesiącach
- dokumenty wydrukować, podpisać i przesłać skan na adres: karol_bronisz@sggw.edu.pl z kopią na adres ewelina_baran@sggw.edu.pl a następnie dostarczyć do koordynatora szkolenia drogą pocztową lub osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem do pok. 278B.
Wydrukowane dokumenty muszą zawierać logotypy oraz stopki, które są zawarte w dokumentach do pobrania. Brak ww. elementów będzie skutkowało nieprzyjęciem dokumentów. NIE WPISUJEMY DAT W UMOWIE.
Pytania w sprawie szczegółów należy kierować telefonicznie lub mailowo do Koordynatora dr. hab. Karola Bronisza
tel. +48 22 593 80 81
mail: karol_bronisz@sggw.edu.pl kopia na adres: ewelina_baran@sggw.edu.pl
Termin składania dokumentów: 27.03.2022 r. (data otrzymania oryginałów dokumentów, dokumenty składamy do pok. 278B)
Na podstawie złożonych dokumentów (wraz z załącznikami, które są potrzebne dla dokumentowania dodatkowych aktywności lub niepełnosprawności) zostanie przygotowana lista rankingowa osób zakwalifikowanych na szkolenia. [i]
Dokumenty do pobrania:
- Regulamin naboru na szkolenie
- Formularz danych osobowych (zał. 1)
- Oświadczenie uczestnika projektu POWER (zał. 2)
- Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji postanowień regulaminu naboru (zał.3)
- Umowa udziału w projekcie (zał.4 – umowę wypełniamy w dwóch egzemplarzach)
- Załącznik nr 5 Informacja po 4 tygodniach i 3 miesiącach
- Załącznik nr 6 Informacja absolwenta po 6 miesiącach
Uwagi / dodatkowe istotne informacje np.:
Pierwszeństwo udziału mają studenci, którzy nie uczestniczyli w projekcie POWER 1.
Comments are closed.