Comarch ERP Optima to najpopularniejszy w Polsce program finansowo-księgowy stworzony dla małych i średnich firm z każdej branży. Dzięki wbudowanym rozwiązaniom to najchętniej wybierane oprogramowanie księgowe wśród biur rachunkowych i doradców podatkowych. W trakcie szkolenia uczestnik zdobędzie umiejętności w zakresie wprowadzania dokumentów księgowych do systemu, definiowania schematów księgowych, księgowania operacji gospodarczych, prowadzenia rejestru środków trwałych, prowadzenia ewidencji pracowników i płac, ustalania wyniku finansowego i zamykania ksiąg rachunkowych, sporządzania sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych.
Grupa docelowa:
Zapraszamy studentów stacjonarnych i niestacjonarnych studiów licencjackich (II i III) i magisterskich (I i II rok) Wydziału Ekonomicznego z kierunków:
- Finanse i Rachunkowość
- Ekonomia
- Zarządzanie
- Turystyka i Rekreacja
Studentów stacjonarnych i niestacjonarnych studiów licencjackich (II i III) i magisterskich (I i II rok) Wydziału Zastosowań Informatyki i Matematyki z kierunków:
- Informatyka
- Informatyka i Ekonometria
oraz
Studentów kół naukowych SGGW
Czas trwania i miejsce szkolenia:
Szkolenie obejmuje 30 godzin dydaktycznych i będzie realizowane w czwartki i piątki
od godz. 8.00 do godz. 16.00 w budynku 7 w salach 16/17 lub za pośrednictwem platformy MS Teams* Szczegółowy harmonogram zostanie podany po zamknięciu rekrutacji.
Koordynatorem szkolenia jest
dr Serhiy Zabolotnyy / dr Tomasz Felczak
Katedra Finansów, Wydział Ekonomiczny
bud. 3, pok. 7,
e-mail: power_comarch@sggw.edu.pl
Szkolenie realizowane jest w ramach Projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 i aby w nim wziąć udział należy dopełnić niezbędnych formalności tj:
- Zapoznać się z regulaminem naboru na szkolenia, w celu ustalenia, czy spełnia się kryteria dostępu;
- pobrać i wypełnić „Formularz danych osobowych” (załącznik 1);
- pobrać i wypełnić „Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji postanowień regulaminu naboru” (załącznik 2);
- pobrać i wypełnić „Oświadczenie uczestnika projektu POWER” (załącznik 3);
- pobrać i podpisać (BEZ DAT) Informację po 4 tygodniach i 3 miesiącach
- pobrać i podpisać (BEZ DAT) Informacja absolwenta po 6 miesiącach
- zapoznać się z zapisami „Umowy udziału w projekcie”
- pobrać i wypełnić Załącznik nr 4 „Umowa udziału w projekcie” (BEZ DAT),
- dokumenty wydrukować, podpisać i złożyć osobiście* w Sekretariacie Katedry Finansów, bud. 7, p. 108 w dniach: wtorek, środa, Pani Aleksandra Chojnowska.
Pytania w sprawie szczegółów należy kierować mailowo do koordynatora (power_comarch@sggw.edu.pl)
Termin składania dokumentów: DO 4 MAJA 2022
Na podstawie złożonych dokumentów (wraz z załącznikami, które są potrzebne dla dokumentowania dodatkowych aktywności lub niepełnosprawności) zostanie przygotowana lista rankingowa osób zakwalifikowanych na szkolenia.
Osoby zakwalifikowane powinny pobrać i wypełnić „Umowę udziału w projekcie” (załącznik 4) i złożyć osobiście w Sekretariacie Katedry Finansów we wskazanym terminie.
Dokumenty do pobrania:
- Regulamin naboru na szkolenie
- Formularz danych osobowych (zał. 1)
- Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji postanowień regulaminu naboru (zał.2)
- Oświadczenie uczestnika projektu POWER (zał. 3)
- Umowa udziału w projekcie (zał.4)
- informacja po 4 tygodniach i 3 miesiącach (załącznik 5)
- informacja absolwenta po 6 miesiącach (załącznik 6)
Wydrukowane dokumenty muszą zawierać logotypy oraz stopki, które są zawarte w dokumentach do pobrania. Brak ww. elementów będzie skutkowało nieprzyjęciem dokumentów.
Uwagi / dodatkowe istotne informacje np.:
Student może uczestniczyć tylko w jednym szkoleniu/warsztacie/stażu w ramach Projektu „Sukces z Natury”
Comments are closed.