Home » Aktualności » Szkolenie Communityviz – Przedłużenie rekrutacji

Szkolenie Communityviz – Przedłużenie rekrutacji

Szkolenie Communityviz

Kurs przeznaczony dla studentów posiadających podstawową wiedzę i umiejętności z zakresu analiz przestrzennych w oprogramowaniu GIS oraz zainteresowanych rozwojem umiejętności analitycznych o narzędzie pozwalające na zastosowanie podejścia Geodesign. Pozwala ono na połączenie projektowania i planowania przestrzennego, w którym propozycje projektowe są ściśle powiązane z symulacjami ich wpływu na środowisko bazującymi na kontekście geograficznym. Polega to na możliwości porównania różnego rodzaju uwarunkowań (m.in. wskaźników przyrodniczych, społecznych, ekonomicznych), pozwalających na ocenę stanu zagospodarowania terenu oraz porównanie dynamicznych scenariuszy wprowadzanych zmian.

W ramach szkolenia przedstawione zostaną zagadnienia dotyczące metodyki Geodesign oraz instruktaż dotyczący pracy w oprogramowaniu: konfiguracja projektu, zarządzanie warstwami analitycznymi oraz zasady konstruowania oraz wagowania wskaźników, prezentacja map wynikowych w zależności od odbiorcy, tworzenie i porównywanie alternatywnych scenariuszy.

W trakcie zajęć studenci wykonują projekt opierający się na ocenie przydatności terenu do projektowanych zmian oraz stworzeniu scenariuszy wraz z ich wizualizacjami (w tym trójwymiarowymi). Następnie studenci wybierają scenariusz będący kompromisem pomiędzy potrzebami różnych użytkowników oraz uzasadniają wybór. Wykorzystywany będzie program ArcGIS 10.x. Desktop i CommunityViz 5, do którego kursanci otrzymają klucz dostępu.

Projektowanie parametryczne jest aktualnie powszechnie wykorzystywane w urbanistyce, projektowaniu, planowaniu przestrzennym, sporządzaniu ocen oddziaływania na środowisko oraz w zarządzaniu zasobami przestrzennymi gmin.

Czas trwania i miejsce szkolenia:

Szkolenie obejmuje  8 godzin dydaktycznych i będzie realizowane w dwóch edycjach dla grup liczących 14 studentów w następującym terminie: 30.04 w godzinach od 8.00 do 16.00 

Zajęcia mają charakter on-line przez komunikator Ms Teams

Grupa docelowa:

Zapraszamy studentów i studentki studiów stacjonarnych i niestacjonarnych 4 semestru i wyższych studiów pierwszego stopnia i wszystkich trzech drugiego stopnia Wydziału Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu/Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska

KOORDYNATOREM SZKOLENIA JEST
dr hab. inż. Edyta Rosłon-Szeryńska|
Katedra Architektury Krajobrazu, Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska
pokój nr 27, budynek nr 37
email: edyta_roslon_szerynska@sggw.edu.pl;
tel. 506 477 750

Szkolenie realizowane jest w ramach Projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 i aby w nim wziąć udział należy dopełnić niezbędnych formalności tj:

Pytania w sprawie szczegółów należy kierować mailowo do koordynatora edyta_roslon_szerynska@sggw.edu.pl

  1. Zapoznać się z regulaminem naboru na szkolenia, w celu ustalenia, czy spełnia się kryteria dostępu;
  2. pobrać i wypełnić „Formularz danych osobowych” (załącznik 1);
  3. pobrać i wypełnić „Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji postanowień regulaminu naboru” (załącznik 2);
  4. pobrać i wypełnić „Oświadczenie uczestnika projektu POWER” (załącznik 3);
  5. pobrać i podpisać Informację  po 4 tygodniach i 3 miesiącach (nie wpisujemy daty)
  6. pobrać i podpisać  Informację absolwenta po 6 miesiącach (nie wpisujemy daty)
  7. zapoznać się z zapisami „Umowy udziału w projekcie”
  8. pobrać,  wypełnić i podpisać Załącznik nr 4 „Umowa udziału w projekcie”

dokumenty wydrukować, podpisać i dostarczyć lub przesłać drogą pocztową do koordynatora

Wydrukowane dokumenty muszą zawierać logotypy oraz stopki, które są zawarte w dokumentach do pobrania. Brak ww. elementów będzie skutkowało nieprzyjęciem dokumentów. NIE WPISUJEMY DAT  W UMOWIE.

Termin składania dokumentów: do dnia 10.04.2022 r.

Na podstawie złożonych dokumentów (wraz z załącznikami, które są potrzebne dla dokumentowania dodatkowych aktywności lub niepełnosprawności) zostanie przygotowana lista rankingowa osób zakwalifikowanych na szkolenia.

Dokumenty do pobrania:

  1. Regulamin naboru na szkolenie
  2. Formularz danych osobowych (zał. 1)
  3. Oświadczenie uczestnika projektu POWER (zał. 3)
  4. Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji postanowień regulaminu naboru (zał.2)
  5. Umowa udziału w projekcie (zał.4)
  6. Informacja  po 4 tygodniach i 3 miesiącach
  7. Informacja absolwenta 6 miesięcy

Uwagi / dodatkowe istotne informacje np.:

Pierwszeństwo mają studenci i studentki nie uczestniczący w żadnej formie wsparcia w ramach projektu POWER 1” Sukces z natury”.

Informacja w związku z art. 13 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679)

Comments are closed.